Friday, December 16, 2016

Best Jadi Teacher Taska #2

#2 Mewah Kasih Sayang

Tau tak orang yang mewah kasih sayang ni orang yang bahagia. Biasanya orang bahagia tu kurang stressnya. Belum pernah lagi aku stress bila ngan bebudak ni. Tak sempat nk stress ada jek yang dowg buat cuitkan hati walupun nk melayan macam 1001 perangai dan merenah, tapi bebudak ni buat aku bahagia. May be I should stay longer. But the longer I stayed, the more I get attached to them, the harder the feeling of losing when get separated in future on 😥😥. That's the price you have to pay when you love people. 

 
Wif budak suka menggigit, Bansyir, budak yang suka mendominasikan my lap Adelia,
Budak suka membuli budak2 yang tak melawam Aydeen dan budak berkutu serta selalu berhingus Arissa

 
Wif my favourite girl Amelia yang sgt independence and comel and tomok yang super manja

 
Wif my favourite boy Rizqi yang independence dan egoistik tapi manja. Mmg tak boleh tgk dia diam mesti kene buli ngan aku hahhaha

 
Nampak tak Adelia suka mendominasikan lap aku, sian my baby Aqeef terpaksa mengalah. Awal2 masuk Aqeef yang manja dgn aku sebab mommy dia macam aku. Anak hensem kot! Hahahh

Patutla parent walupun stress macam mana pon, balik rumah tgk anak2 hilang stress. Sbb aku walupun xde anak2 lagi, tgk dowg tdo pon leh senyum sowg2. Ok, itu pelik 😂😂

No comments:

Post a Comment